Monday, August 30, 2010

SELAMAT BERKUNJUNG....:)



assalamualaikum.....
pertama sekali, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang sudi berkunjung ke laman blog saya yang tak seberapa ini. sebenarnya ini merupakan blog pertama saya. Saya mula berkecimpung di dalam dunia blog ini pun diatas sebab-sebab tertentu. Antara sebab utama saya membuat blog adalah kerana ianya merupakan salah satu tugasan yang diberikan oleh pengajar saya bagi tujuan memenuhi syarat untuk mendapatkan sijil diploma dalam bidang telekomunikasi. Disebabkan masih baru di dalam bidang ini, saya berharap sedikit sebanyak akan dapat memperbaiki kelemahan di dalam blog saya. Saya juga berharap kesudian anda semua berkunjung ke sini dapat saya kongsi maklumat berguna dengan anda semua..

0 comments:

Post a Comment